Kedves Látogatónk!

Nyitott szellemi pozícióink többségét már az új karrieroldalunkon kezeljük, ahová a „Tovább” gombra kattintva átirányítunk.

Bízunk benne, hogy akár itt, akár az új oldalunkon megtalálod a számodra megfelelő álláslehetőséget.

Várjuk jelentkezésed!

A Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft. Toborzási Csapata

Maradok Tovább

Dear Visitor!

Most of our open positions are already managed on our new careers page, where you will be redirected by clicking on the "Next" button.

We hope that either here or on our new site you will find the right job opportunity for you.

We look forward to hearing from you!

The recruitment team of Knorr-Bremse Railway Vehicle Systems Hungary Ltd.

Stay Next
ISMERJ MEG MINKET!

A világ legnagyobb vasúti fékrendszer fejlesztő és gyártó központjaként minden nap egy biztonságosabb és zöldebb jövőn dolgozunk. Miközben világszerte sínre tesszük a közlekedést, helyben teremtünk értéket. A biztonság és a megbízhatóság nálunk általános alapelvek, amelyek munkánk minden vetületére érvényesek. A felelősség nemcsak a gyártást, a fejlesztést határozza meg, hanem a munkatársainkkal, közösségeinkkel való kapcsolatot, együttműködést is. Hiszünk a közösség erejében.

Fékrendszereinket a világ több mint húsz országában használják vonatokon, metrókon és villamosokon. A vasútnál hiányzik az egységes platform, országonként eltérőek a feltételek. Ezekhez a változó adottságokhoz és eltérő vevői igényekhez illeszkedve alkotunk gyorsan, pontosan, hatékonyan időtálló és minél kisebb ökológiai lábnyomot hagyó termékeket.

ELHIVATOTTSÁG
MINDEN MEGÉRKEZÉS MÖGÖTT

Lipóth István - egy napom a cégnél

A reggeli bringakörtől a tesztlaboron át a konferenciahívásokig – Lipóth István, a Knorr-Bremse Budapest fejlesztési csoportvezetője, triatlon szakosztályunk vezetője a Knorr-Bremse online magazinjának írta le egy napját.

LIPÓTH ISTVÁN

fejlesztési csoportvezető

2003-ban csatlakoztam a Knorr-Bremse vasúti üzletágának fejlesztői csapatához és hamarosan a fékvezérlés komponenseiért felelős csapat élén találtam magam. Munkámban az egyes területek közötti együttműködés motivál a leginkább. Alkalmazottként lehetnek közös céljaink és mutatószámaink, a mindennapokban első sorban kollégákként kell működünk egy világcég szervezetében.

Két óra a nyeregben

megfelelő előkészítése egy aktív napnak: (balról) Iván Bence, Irimi Norbert, Lipóth István és Diamant Gábor

5:30 – Minden napomat sporttal indítom. Ma a budapesti telephely bringás csapatával megyünk neki az 57. Knorr Ride útvonalának. Együtt sportolni a kollégákkal – szerintem – jótékony hatással van a munkánkra is. Talán, mert egy sporteseményen mindig kisegítjük a társunkat, ha problémái adódnak. A kétórás kör és egy eszpresszó után kitisztult fejjel állok az íróasztalom elé.

8:30 – Munkanapjaimat keretbe foglalja a kézzel írott prioritáslistám aktualizálásához kötődő „rituálé”. Mely feladatok nyitottak még? Milyen újak jöttek hozzájuk? Fontos szempont, hogy a könnyű, de sürgős rutintevékenységek – amikkel tele az Inbox – ne temessék maguk alá a fontos projektjeinket.

10:00 – Csoportgyűlés. A feladatokat direktben szoktam delegálni. A heti csoportgyűlést szervezeti információcserére és közös kérdéseink megvitatására használjuk. Ma a budapesti Mérnökség Innosprint kihívását készítjük elő. A csoportot foglalkoztató ötletek, illetve a társosztályok számára is érdekes, de már megoldott műszaki problémák bemutatására lettünk felkérve.

A fontos projektek előnyt élveznek:

Reklamáció feldolgozása közben – Lipkovics Máté tesztmérnök (bal) és Kozma Márton fejlesztőmérnök az érintett alkatrész felett

13:00 – Találkozó a tesztlaborban. Az egyik fontos vevőnk 3 év használat után szivárgó szelepeket küldött vissza kivizsgálásra. Mivel az érintett membrán meghibásodását feltárni ezúttal sem ígérkezik triviálisnak – több szakterület bevonását tervezem. A műszaki számítások, a tesztlabor és a minőségügy kollégáival fogjuk összehasonlítani a tartós teszt eredményeit a szimulációk által megjósolt igénybevétellel.

14:00 – Tervzsűri. A Knorr-Bremse termékeit első sorban kiváló minőségük és üzembiztonságuk jellemzi. A vasúti fékezés konzervatív alkalmazási területén is fontos a költségek és termékeink megjelenésének optimalizálása, vagy akár új termékcsaládok bevezetése. Ma az utóbbi területen lépünk előre. Két gyakornokunk az utasoldali vészfékkar új generációjának koncepcióterveit mutatja be. A fejlesztésnek ezen korai fázisában fontos, hogy a tapasztalt mérnökkollégák óvatossága és körültekintése ne fogja vissza a következő generáció nyitottságát, kreativitását és lendületét. Vajon sikerült?

Telephelyek közötti telefonhívásban:

Nemzetközi kapcsolattartás a különböző telephelyek között.

16:30 – Telefonkonferencia. Westminsteri (Maryland/USA) telephelyünkön most indult a nap. Egy újgenerációs metró számára kell standard fékrendszerünk egyes elemeit a lokális előírásokkal harmonizálni. Müncheni rendszermérnökök és a helyi szakértők bevonásával ellenőrizzük, hogy a szelepünk az adaptált környezetben is működőképes-e. Egy szimulációs eszköz segít kideríteni, hogy további tesztekre lesz-e szükség, vagy megbízhatóak a mutatott működési paraméterek.

17:30 – Napzárás. Készítek néhány feljegyzést a holnapi feladatokhoz, leveleket továbbítok és lezárom a gépemmel együtt a napot is.

Felelősség és elhivatottság
minden megérkezés mögött

Metál Attila

gépészmérnök, a fékvezérlés fejlesztési részleg vezetője, a Knorr-Bremse Futókör alapítója

Több mint két évtizede dolgozom a cégnél, de még soha nem volt két egyforma tervezési feladatom: időről időre az új projektek, új országok, új járműgyártók, új vevői igények és technológiák folyamatos kihívásokat jelentenek számunkra. A napi fejlesztői munka mellett más határterületen is végzünk kutatásokat. Innovációs műhelyünkben olyan világszabadalmak születtek az elmúlt években, mint a 3D fémnyomtatás alkalmazása a fékvezérlésben, a helytakarékos innovatív fékpanel vagy a hordozható, számítógép vezérelt tolató egység, amely felhőn és 4G-n keresztül tartja a kapcsolatot a vonatvezető és a szerelvény utolsó kocsija között. A tervezés mellett a Knorr-Bremse Futókörre vagyok a legbüszkébb. A klub, amit 12 éve alapítottam, mára több mint százötven aktív taggal az ország egyik legnagyobb futóközössége. Futóink önkéntesként támogatják a Suhanj! Alapítványt, és segítenek Magyarország első akadálymentes, sérültek részére kialakított edzőtermének fenntartásában.

Csatlakozz termékfejlesztő csapatunkhoz, és tapasztald meg, mit jelent a gyártásközeli tervezés!

Mérnöki csúcsteljesítmény
minden megérkezés mögött

Az első 3D fémnyomtatót ipari környezetben Magyarországon a Knorr-Bremse Budapestnél helyeztük üzembe, itt indítottuk el a cégcsoport vasúti üzletágában a 3D fémnyomtatás bevezetésének vizsgálatát. Az új technológia jelentősen csökkentheti a prototípusok, az egyedi gyártóeszközök és pótalkatrészek gyártási idejét.

Kékedi Barnabás

additív gyártástechológia applikációs mérnök

A cégcsoporton belül a mi csapatunk kapott megbízást az additív gyártástechnológiában rejlő lehetőségek kiismerése és a határok feltérképezése. A 3D fémnyomtatás egy új, izgalmas alakadó technológia, amely korábban elképzelhetetlen szabadságot ad a fék-applikáció tervező mérnökök kezébe. A technológiával újragondolható a termékek geometriája, miközben azok tömege is csökkenthető. A nyomtatáshoz kevesebb alapanyag, szerszám és energia szükséges, mint az öntéshez és a forgácsoláshoz. A mi feladatunk az eljárás validálása, és a technológia felkészítése a széria gyártásra. A terveink szerint még idén elkészítjük majd az első bemintázott alumínium terméket, hogy áttérhessünk az acél porral történő alkatrész előállítás vizsgálatára.

Vegyél részt te is a gyártástechnológiát forradalmasító 3D fémnyomtatás bevezetésében!

Szakértelem és fejlődése
minden megérkezés mögött

Karrier programunk folyamatos szakmai fejlődést biztosít. Lehetőséget adunk álmaid megvalósítására.

Kaszás László

Mester szerelő, tehervagon üzletág

Úgy érzem, hogy a saját álmaimat pár év alatt megvalósítani, azért az nagy dolog. Öt-hat éve még álmodtam, most meg az álmaimat élem…Én úgy voltam vele, hogy mindent meg szeretnék tanulni, amit csak lehet. Szeretek itt dolgozni, mert egy biztos pont az életemben.

Jelentkezz!

Társadalmi felelősségvállalás
emberközpontúság és megbecsülés
minden megérkezés mögött

CSR Hungary Díj 2019

A „Közös ügyek-közös felelősségek” kategóriában kapott elismeréssel a helyi közösségek iránti elkötelezettségünket díjazták. Local Care (helyi gondoskodás) programunk környezeti, oktatási és társadalmi problémákra modellértékű megoldást kínál. A projektek a munkatársak érzékenységéből, tenni akarásából fakadnak. Együttműködéseink a civil szervezetek és a vállalat között a helyi közösség számára fontos ügyekre reagál, miközben a vállalat értékeit tartjuk szem előtt.

Ez a díj arra hívja fel a figyelmet, hogy a vállalati értékteremtéshez ma már nem elegendő hatékonynak és eredményesnek lenni. Egy cég sikerét az is meghatározza, hogyan vélekedik az embert és a környezetét érintő kérdésekről, és miként cselekszik.

Díjaink

  • 2019 Az Év Vállalata , Figyelő TOP200
  • 2019/2020 Megbízható Munkaadó, Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara
  • 2019 HRKOMM Award, az év legjobb digitális belső kommunikációs megoldása
  • 2019 CSR Hungary Díj, „Közös ügyek, közös felelősség” kategóriában
  • 2019 Az év intelligens vállalata, 2. helyezett nagyvállalati kategóriában
  • 2018 Az év intelligens vállalata, 3. helyezett nagyvállalati kategóriában
  • 2017/2018 Megbízható Munkaadó, Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara
  • 2017 Stand By Me!, Employer Brand International, a HVG Állásbörze legjobb standja
  • 2015 Knorr-Bremse Excellence Award Rail Division
  • 2012 Az év gyára, Excellent value stream management